Dnes jsem udělala průvan v čekárně u lékaře, kam jsme šly s dcerou na kontrolu po píchnutí ucha. Asi po hodině, kdy se na řadu dostávali pouze pacienti objednaní na speciální vyšetření, jsem se rozhodla situaci nějak řešit. Byla tam paní s dcerou, která přišla v 8, ještě po desáté čekala v čekárně, dále další dvě maminky, které taky přišly na kontrolu a my. Vzhledem k tomu, že se věci nehýbaly, zeptala jsem se sestry, kdy tak zhruba myslí, se dostaneme na řadu. Odpověď "to vám tady nikdo neřekne" mě tak nějak ještě více popudila, do hovoru se zapojily i další sestry a vznikl jakýsi zbytečný konflikt. Vyrukovaly na mě stylem "vy si myslíte, že tady nic neděláme". To je nesmysl, nic takového jsem ani nenaznačila. Ovšem pokud vám někdo na dotaz, proč se neobjednává, odpoví, že se "to tady nedělá", tak to vlastně ani odpověď není. V čekárně byli rádi, že ten průvan proběhl, protože následně byly během půl hodiny všechny čtyři děti vyšetřeny. V ordinaci se na mě sesypaly sestry a lékařka(pokud vím, měly plno práce, ale najednou tam do mě hučely čtyři ženské a další pacienti nikde), lékařka mi ještě sdělila, ať na ní neřvu. Já pouze zvýšila hlas. Nebyl to zkrátka osobní útok, ale očividně to chce změnit systém na té ambulanci, vzhledem k tomu, že tam někteří lidé byli opakovaně a čekání i 4 hodiny je tam běžnou praxí. Ozvete se, když čekáte dlouho? Je čekání nad dvě hodiny s malým dítětem dlouhá doba, nebo jsem jen nezkušená matka a vlastně o nic nejde?
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.