7.8.2010 21:24:15 Hana
Re: je to uznatelná závada?
tak za prvé, kočár měli předvést na prodejně komplet. Problémem je, že jste si ho bez námitek převzala a doma nepřekontrolovala. Za druhé, co vím, tak kolikrát dodávky od Vámi jmenovaného dodavatele trvají dlouhou dobu (i několik měsíců), takže proto je možné, že to prodejce nechtěl řešit (což ho neomlouvá, jen to tu konstatuji). Pokud byl kočár v setu ve stejné barvě, mělo Vás zarazit, že jak tvrdí, tak korba byla z r. 2010 a sporťák z r. 2009, (což může být, protože se během dalšího roku doprodávají barvy z minulých kolekcí). Kdybyste problém zjistila ihned, myslím že byste se domohla svého. Bohužel, zjištění trvalo 6 měsíců a i když jste v právu, pochybuji, že po tak dlouhé době Vám sporťák někdo vyreklamuje. Zkuste se obrátit na dodavatele a v klidu mu svůj problém přednést. Ale myslím, že nezmůžete nic.
Odpovědět