30.9.2013 10:35:08 jentak
Re: školní tresty
Já ze zkušenosti vím, že pokud zrovna můj syn něco nepochopí, tak to není přístupem učitelky, ale protože on potřebuje jiný náhled, který mu dám já a následně si ověřím, zda pochopil. Učitelce by neřekl, že neumí a nerozumí a pokud bude xkrát vysvětlovat 20x vysvětlené, tak se ani nedostane k procvičování, natož k další látce. Jinak je možnost napsat učitelce vzkaz - dítě nerozumí látce, pak učitelka znovu vysvětluje.
Taky jsem psala učitelce vzkaz na téma - pražané vs Pražané a na základě mého vzkazu byl ostatním dětem vysvětlen rozdíl.
Jinak pochopitelně žáci s dys mají poloviční dom. úkoly než ti ostatní.
A já osobně podepisování úkolů a jedničky vítám, protože můj syn by bez jedničky smolil úkoly sám, abych je náhodou neviděla a nedostal cvičení navíc. Ale jedničku chce, takže mi úkoly k podpisu nosí.
Odpovědět