26.11.2014 11:10:27 jentak
Re: porovnání znalostí dětí na prvním stupni
To je hrozný - u syna třeba se vůbec nejede na čas - teda jede, je časový rámec, za který to musí stihnout. Ale nehraje se na první, druhý - protože je ve třídě málo dětí, tak když někdo odevzdá první a má tam chybu, učitel klidně řekne, že to není OK /neřekne kde, ale že tam je chyba/ a že je čas si to znovu projít a chybu najít. Syn má dys.... /všelijaký/, poruchu pozornosti a pomalé tempo, takže on se nemusí vůbec stresovat, na konci se ho učitel zeptá, kolik času asi potřebuje, jestli to chce dopsat a nebo doříct. Ale musí umět, pak není prostor na nějaký hádání.
Hry na prvního a druhýho jsou u různých soutěží - při procvičování, za to jsou ale tzv. malé jedničky, které se podle určitého pravidla mění na velké. Ale horší známky se za to nedávají, trest je ten,že prostě nedostane jedničku a pokud se hládí první a opakovaně neví, je tzv. "vyloučen" ze soutěže. Takže i když pak třeba ví, má smolíka.
Odpovědět