1.1.2015 18:21:21 Diva.Bara
Re: 14 dní bez školy
já to tak nevnímám. Zetko psal, že dítě díky mimoškolním aktivitám někdy nemá čas napsat ani krátký úkol. ostatně, Zetko ví nejlépe, jak by učitel měl učit, vč dostatečné individualizace při vyučování, bez naprosté domácí přípravy. bohužel školní inspekce by ho podpořila - učitel musí vše zvládnout během vyuč., doučování je nežádoucí, rodič nemusí vůbec nic, nemá naprosto žádnou zodpovědnost za to, jestli bude dítě ve škole úspěšné.
jinými slovy - učitelka má ve třídě 25 dětí, z toho 6 IVP, pak 2 děti s poruchou chování, které vyžadují učitelku samy pro sebe. do toho pár dalších SPU bez IVP (vč naprůměrně studijně nadaného dítěte, které zvládne daný úkol za třetinu času, než zbylé děti). veškerou práci má tato učitelka udělat jen při vyučování, rodiče nemají povinnost slabším dětem doma pomáhat, úkoly na procvičování pro slabší děti jsou naprosto nežádoucí. toto je realita ze třídy mé dcery. učitelka je naprosto úžasná, své děti zná, ví co na kterého platí a co který potřebuje. přesto jsem moc ráda, že úkoly dává, ne dlouhé. kdyby měly moje děti problém krátký úkol ze dne na den napsat, dost bych se zamyslela nad tím, jestli nejsou přetěžované, protože zvládnout školní povinnosti jsou pro mě prvořadé. faktem ale je, že všichni mají dobrou školu vč super učitelek, za cenu dojíždění.
Odpovědět