1.1.2015 19:55:25 Diva.Bara
Re: všechno špatně...
Jenže tohle teoretizování je u učení naprosto k ničemu. Realita je prostě jiná. Názor mít můžeš, otázka je, jestli je to zrealizovatelné a hlavně jestli se to tobě někdy povedlo. protože potom to pro mě nemá cenu, já potřebuju konkrétní pomoc, konkrétní kroky, ne teoretické blafy typu musíme individualizovat.
Jo, to vím, že musíme individualizovat. Tak mi ale řekni, jak mám individualizovat v případě hodiny jazyka, kdy mám ve třídě 15 dětí a protože jde o 3.tř, ještě nejsou děleni podle úrovně (to, že někdo měl jazyk už ve školce, nic neznamená). v této třídě mám tedy 15 dětí, jedno dítě nadprůměrně intelig. s mírnou SPU, 2 děti s vážnou poruchou chování, 2 děti soc. znevýhodněné kde je podpora rodiny nulová, jedno dítě na hranici ment. retardace, ovšem není integrované. Prosím o konkrétní rady, přičemž nezapomeň že DÚ není žádoucí, část rodičů nespolupracuje, a takových tříd máš 8. Máš i svoji rodinu, tudíž není v tvých silách dělat 12 hodin denně (vč příprav). Pokud nejsi schopný rady, jen ohledně individualizace teoretizuješ.
Odpovědět