Re: Příběhy tiskacími příběhy pro předškoláka
Pokud jí to takhle nespíná, je lepší něco jako splývavé čtení, protože ona má nejspíš problém rozeznat hlavně souhlásky, ne? To proto, že se vyslovují obvykle dlouze, ale samohlásky ne. Takže začít s jednotlivými hláskami dlouze, to znamená i se souhláskami.
Zatím vynechat ty, které se musí vyslovovat krátce, ty se jako "drží" a pak se vykřiknou, vybuchnou. M,L,N se vyslovují se vzrůstající intonací, "startuje se letadlo", ostatní "rovně". Důležité je říkat všechno nahlas a při tom ideálně mít před sebou písmenko na kartičce, aby se spojil zvuk hlásky s písmenem.
Pak přidat druhou hlásku a zase všechno vyslovovat dlouze, pak teprve ty třípísmenná slova. Představ si to při tom vyslovování jako 1 hláska - celá nota, 2 hlásky - 2 půlové,...
Odpovědět