| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ahoj,
prosím o radu. Měli jsme u nás solnou jeskyni, kam jsem si koupila permanentku a občas s dětmi zašla. Na permanentce není datum, do kdy se musí vyčerpat, při koupi mi řekli, že do konce sezóny, tj. do června.
Přes zimu tam chodil syn se školkou, tak jsme moc nechodili, ale teď jsem nás chtěla zase objednat a zjistila jsem, že jeskyně je zrušená.
Na webu je pouze napsáno, že je zrušená, a k tomu je tam email, ze kterého mi ale nepřišla žádná reakce.
Mám nedochozenou půlku permanentky a moc se mi takový přístup nelíbí, určitě taky nebudu sama, poradíte, zda a jak to řešit?

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.