Přidat odpověď
Docela hodně by mě zajímalo,jakým způsobem známkují učitelky děti na prvním stupni.Zjistila jsem u některých dětí z různých škol a různých tříd i ročníků,že známky dostávají podle nějakého záhadného způsobu který je pro mě nepochopitelný(nejsem sama,komu to hlava nebere),kdy dítě dostane za určitý počet chyb např.trojku,a v jiném cvičení za chyby téměř stejné např.dvojku.Ve cvičení jsou jak chyby hrubé,tak např.chybí háčky,čárky,interpunkce,jsou např.chybně napsaná písmenka apod.Nebo v matematice-dítě dostane např.pětku,protože z deseti příkladů vypočítalo osm chybně-to chápu.Ale pětku dostane i v případě,že vypočítá chybně osm příkladů z příkladů 40.Takže by mě zajímalo,jakou metodou se dospěje k výsledné známce.Jedna chyba,půl stupně dolů?Nebo jedna chyba,jeden stupeň dolů?Nebo podle toho,že dneska se učitelka vyspala lépe než minulý čtvrtek?
Předchozí