Přidat odpověď
Hroudo,
to jsem ale vůbec neřekla, ale dělat úkoly hodiny a hodiny a znova vysvětlovat látku ve 4.třídě asi opravdu není normální. Možná bys měla zkusit vysondovat, jestli syn vůbec v hodině dává pozor, jestli si třeba místo toho nekreslí nebo nepovídá se spolužákem. A s tím, že někdo neustále hlásí, že něčemu nerozumí, ale většina to bohužel dělá jenom proto, aby zdržovali, taky souhlasím. Je to tak snad ve všech třídách, kromě výběrových. Málokdo totiž dobrovolně chce pracovat čili přemýšlet, lepší je přeci bavit se s kamarády.
Existuje ale ještě i možnost, že i přesto, že je normálně bystrý a nemá žádnou poruchu, ve škole prostě totálně vypne mozek, protože ještě nepochopil, že musí dávát pozor i tehdy, když to není jeho oblíbený předmět nebo zábava. Jednoho takového velmi chytrého, ale věčně "vypnutého" žáka jsem měla taky.
Další možnost je, že je možná unavený nebo nějak jinak oslabený.
Předchozí