Přidat odpověď
Před nějakou dobou tu psala Vokounek, že si myslí, že základ je v pořádku a prý když není podle nás v pořádku základ, tak v čem. Proto jsem sem psala já své úvahy o překopání pojmu základní vzdělávání, atd., měla jsem pocit, že i Kamisi psala podobně jako já.
Byla to teoretická debata o tom, kam bychom rádi směřovaly, i když je to v dálce. Mluvit se o tom ale může.
Souhlasím, že jeden učitel nezmůže nic, proto se taky do školství nehrnu, i když bych tak ráda. Ale dovedu si představit, kdybych měla pár souznějcích učitelů k sobě, už by se lecos dalo....
A jinak to chce, a už jsem to tu dnes taky psala, změnu na obou frontách- učitelé,rodiče. A čím víc aktivity (v podstatě je jedno jaké, ale aktivních diskusí a přemýšlení obecně), tím líp a třeba se to jednou hne.
Psychologa bych klidně zaměstnala jako učitele svého předmětu, nemusel by rovnou jenom řešit problémy. Samozřejmě předpokládám, že by tam neučil teorie.
Předchozí