Přidat odpověď
Delete,
no ja myslim, ze se shodneme na tom, ze je to spatne:)
Ostatne na tr. schuzkach tusim ve 4. mi synova anglictinarka rekla - vite, pro Vase syna je opravdu problem, ze se to v te treti nerozdelilo, on mi tady spi, vsechno umi a ja se nedivim, ze spi. Je jich v pulce (uz presne nevim, je to X let) 12, toho 8 deti s DYS poruchami, dva zcela prumerni, jeden sikovny kluk a pak Vas syn, ktery umi z cele tehle skupiny nejlepe vsechno. Je na nem videt, ze by nasaval jako houba a jel by v ucivu rychle a rad, ale kdyz ja s nimi po 20. opakuji barvy a po 10. cleny rodiny, tak chapu, ze mi tu spi.
Ja jsem byla v klidu, ale kdyz se to po par letech opet opakovalo u mladsiho, tak je asi nekde neco spatne. Pokud vim, tak v mnoha skolach je zcela normalni psat i na prvni stupni roz. test a deti rozdelit podle urovni. V mnoha skolach je to vsak stale problem. A o tom, ze by ucky vymyslely kategorii specielne u AO jsem tedy jeste neslysela, u nas vazne scifi:)
Předchozí