Přidat odpověď
Hlavně co je to alternativní. Starší syn tam přešel až v osmičce, neboť byl znechucen praktikami ve své původní škole a dál to odmítal snášet.
Mladší syn měl problémy na běžné škole, neboť on nebyl schopen v té třídě fungovat tak, jak má - a to díky tomu, že mu nedokázali poskytnout individuální přístup plus takové ty blbosti typu - nesmí nic opisovat a když, potřebuje více času, má poruchu pozornosti, pomalu všechny dys..... apod.
Takže teď je ve škole, kde je individuální přístup a nemůžu říct, že by tyto děti nebyly obecně schopné obstát - starší syn byl v přijímačkách snad druhý nejlepší - poněkud to podělal na češtině, ale v matematice byl výrazně nejlepší a ve všeobecném přehledu taktéž.
Já tedy říkám, že díky tomu, kde syn je, má skvělé podmínky pro to, aby vše zvládl skvěle a že v původní škole by byl na tom mnohem hůř a ještě demotivovaný.
Předchozí