Přidat odpověď
SUSU, děti nežijou ve vzduchoprázdnu, učí se různé věci, protože je vidí ve svém okolí. Do určitého věku informace a dovednosti nasávají jako houby. Ve škole najednou přestanou mít vlastní iniciativu a musí se do toho nutit. Proč asi?
Co do češtiny, tak to mám doma teď čerstvý příklad. Syna gramatika nikdy nebrala, proplouval, protože musel, výsledky šílený, písmo hrozný, íčka sázel odboku, přestože jednotlivý pravidla vždy pobral, nicméně je po další probrané látce zase zdárně zapomněl. Přesto se dostal na osmiletý gympl, že pak v češtině proplouval se čtyřkama a doma neměl čas se věnovat podstatným věcem, protože předmětů bylo dalších 12 a požadavků moře, jsme neměli prostor řešit.
Teď je v devítce v domácím vzdělávání, z gymplu odešel kvůli jiným věcem, než nezvládání učiva. Nicméně najednou má úplně jiný přístup, dělá testy z ČJ na 100% a na přezkoušení mu učitelka řekla, že je na jedničku.
Někdy prostě můžeš do dětí hustit horem dolem a když to nepřijmou za svý, nebo na to nejsou vyzrálý z nějakýho důvodu, tak to do nich prostě nenarveš.
Předchozí