Přidat odpověď
Souhlasím.
Resp. přizpůsobivost není jediné kritérium školního úspěchu, fakt zdaleka ne všichni učitelé jsou tupí egomaniaci, kteří dávají jedničky těm, co jim jdou na ruku a ostatním se "mstí".
I když je pravda, že děti, které jsou výhradně a pouze v opozici, když se k nim zkusíte několikrát přiblížit tak či onak, ale dítě vás celkem zkušeně zašlápne, to mají horší, protože průměrný učitel časem napře síly jiným směrem, kde je třeba může investovat lépe. Když jsi v situaci, že musíš volit, čemu se budeš věnovat, logicky se radši soustředíš tam, kde je o spolupráci zájem. JSou třeba děti, i dneska, které se chtějí učit a nejde jim to. Musí dřít, chodí na doučko, makají jak šroubci, aby napsaly na trojku nějakou písemku, co inteligentní opozičník s prstem v nose napíše na dvojku, a kdyby nebyl opozičník, tak na jedničku s deseti hvězdičkami.
Z čehož ale kruhem zase a pouze plyne především zbytečnost písemek a známkování, nebo spíš škodlivost, škodlivost pro všechny.
Předchozí