Přidat odpověď
Kdyby to byly moje děti, tak bych ve spádové škole zjistila, kdo by je dostal do třídy a šla bych se na tu třídu podívat a s učitelem si promluvit. Říct mu, co a jak s dětmi, zeptat se na názor.. PTÁT SE, ale nekádrovat, to ti dá nejlepší informaci. Prohlédla bych si tu třídu o přestávce, nejlépe tak, aby s děti nevšimly, že se dívám. Uvidíš, jaká je v ní atmosféra.
Pokud bych si nebyla jistá, že je třída dobře vedená, a učitel budil pochybnosti, nechala bych je, kde jsou, to o těch skleníkových kytičkách apod., to jsou blbosti. Dítě s úzkostnou poruchou potřebuje klid a čas, nikoliv otužování.
Jediné, co bych zvážila, ale nevím, jestli je to případ vaší školy... logoškoly někdy, i když se administrují jako normální, jsou náplní ZŠ praktické. Tzn. že děti se tam málo učí, což je pro děti, které mají jen řečové problémy, ale jinak jsou bystré, nevýhodné.
Pak by platilo, že čím déle tam budou, tím víc pak budou muset dohánět. A je to i otázka pracovního tempa. Některé dys- děti mají pomalé pracovní tempo (nesouvisí to vůbec s inteligencí), což pak může být na běžné ZŠ problém.
Předchozí