Vzkazy Fotoalba Deníky Recepty Bazar
    


[<<Předchozích 10] Příspěvky 4143 z 43 

 Phoebe1 


tyyyyy jooooo 
(11.2.2007 9:22:56 Komentář k fotce )
tak to je bomba... Fakt krásný... :-)))))

Odpovědět

 Mína+Matěj1/05+Kryštof9/07 


Kris, 
(29.1.2007 16:47:31 Komentář k fotce )
tak to je boží! To se fakt povedlo!:)

Odpovědět

 Správce Září 2007 


Tak ,holky, tady je ta moje stížnost na Apolináře..:)) 
(27.1.2007 21:38:02 Komentář ke článku Tak to jsem já..:) )
V Praze dne 26.1.2007


Vážený pane přednosto,

dne 23.1.2007 ve večerních hodinách jsem byla na ambulanci ohledně akutního vyšetření mých bolestí.
Při příjmu (na Vaší klinice jsem byla poprvé) mi bylo zdravotní sestrou ,která měla službu, netaktním způsobem řečeno,že má průkazka zdravotní pojišťovny (VoZP) je již neplatná.Po celou dobu administrativního příjmu mi bylo neustále připomínáno,že má průkazka je neplatná a mám trvalé bydliště v Praze 5 – Stodůlkách,tudíž prý nespadám pod Vaší ambulanci.
Byla jsem si vědoma,že dle svého bydliště patřím pod ambulanci v Praze 5 – Motol,ale vzhledem k dané situaci,že Vaše ambulance byla nejbližší mému pracovišti,kde jsem se právě nacházela,že jsem těhotná a měla jsem akutní bolesti v podbříšku a bylo velmi nepříznivé počasí,zvolila jsem Vaši kliniku.Jistě pochopíte,že jako prvorodička mám asi větší strach o své ještě nenarozené dítě a raději jsem tyto bolesti řešila ihned,což mi mimojiné bylo doporučeno i mým ošetřujícím lékařem.
Hned druhý den jsem se byla informovat na pobočce VoZP o platnosti mé stávající průkazky pojištěnce,kde mi bylo oznámeno,že průkazka je samozřejmě stále v platnosti a že není pravda,že platí pouze Evropský průkaz zdravotního pojištění – který po mně neustále vyžadovala Vaše zdravotní sestra - a tedy není důvod k jakýmkoliv připomínkám a pochybnostem ze stran zdravotnického personálu.
Přesto,že chování a přístup přijímací zdravotní sestry byl pro mě velmi stresující a nepříjemný,nechci tento dopis koncipovat jako stížnost ,jen, prosím, zajistěte lepší informovanost Vašeho personálu o všeobecně platných průkazech pojištěnců,aby se toto neopakovalo u jiných budoucích maminek.Po této zkušenosti se budu snažit už Vaši kliniku (hlavně zdravotní personál ve večerních hodinách) neobtěžovat.
Prosím,neberte tento dopis jako stížnost,ale jako osobní vyjádření jedné z Vašich již bývalých pacientek.

Děkuji za pochopení

Natália L.
Praha 5

Odpovědět

[<<Předchozích 10] Příspěvky 4143 z 43 
Přihlášen: Nikdo
Jméno
Heslo
Nová registrace
Nápověda
Technická podpora: na této adrese. (C) 1999-2011 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.