| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Hledání 

Jak efektivně získávat na internetu návštěvníky pro ubytovací zařízení (hotel, penzion, apartmány) ?

Hledáte nové zákazníky pro Vaše ubytovací zařízení ? Domníváte se, že Vaše současná prezentace na internetu není dost efektivní ? Právě pro Vás je určen seminář pro poskytovatele ubytovacích služeb (hotely, penziony, chaty, chalupy, apartmány).
Kdy:20.2.2012
Kde:Na Moráni 5, praha 2
Region:Praha 2
Popis:Zajímavou a poutavou formou s mnoha praktickými příklady přednáší zkušený specialista v oboru hotelového marketingu a tvorby webových prezentací Miloslav Pecho (webové prezenace) a PhDr. Jolana Kopřiva Myslivcová (Facebook)

Program semináře :

WWW
- aktivní provoz vlastní webové prezentace
- přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách
- trendové prezentační techniky
- konektivita se socíálními sítěmi
- optimalizace v širším pojetí
- získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka
- měření webového provozu, práce s analytickými výstupy
- měřící nástroje popularity na sociálních sítí

Aktivní provoz vlastní webové prezentace :
Důležité aspekty aktivity webové prezentace z pohledu stálých a aktuálních dat a informací. Cíle aktivního provozu, informační toky, přínos pro webový provoz, náhodného a stálého návštěvníka.

Přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách :
Individuální vs. "zažitý" design webové prezentace, přehlednost a přívětivost vs. konverzní cíl. Přístupnost informací pro všechny uživatele s různým stupněm technického vybavení a invalidním přístupem.

Trendové prezentační techniky :
Nástup moderních technologických prezentačních technik, aktuálnost jejich využití, autorská práva.

Konektivita se socíálními sítěmi :
Sociální sítě jako další marketingový kanál, využití v rámci prezentace a konverzního cíle.

Optimalizace v širším pojetí :
Důvody a okruhy optimalizací, jak na optimalizaci dat s predikcí požadovaného výsledku

Získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka :
Cílení webové prezentace, získání cílového zákazníka, stanovení konverzního cíle, cílové stránky

Měření webového provozu, práce s analytickými výstupy :
Měřící nástroje, důležitá analytická data a výstupy, kombinace měření cílů

Měřící nástroje popularity na sociálních sítí :
Výstupy měřících systémů, sledování provozu a popularity, reakce na reference a hodnocení

FACEBOOK a jeho využití pro komerční prezentace
- uživatelé FB - počty a sociodemografie
- síla FB z pohledu jednorázové informace
- FB nejen jako komunitní web
- FB profily - osobní a firemní
- reklama přirozená a placená
- další sociální sítě
- provázanost prezentací v sociálních sítích
- ukázka přívětivých FB stránek
- měření FB aktivity

Cena: 3 000 Kč (cena obsahuje základní teze na CD, desky, blok, tužku a kávu v průběhu semináře)
Po ukončení semináře obdržíte osvědčení o absolvování. Vzhledem k charakteru semináře je počet účastníků omezen.

Edit DF 23.1.2012
Pořadatel:Tyrkys,škola kultury podnikání v cestovním ruchu, s.r.o
WWW:http://www.tyrkys.cz/akce/jak-efektivne-ziskavat-na-internetu-navstevniky-pro-ubytovaci-zarizeni-hotel-penzion-apartmany-web1-2012.html
Email:kurzy@tyrkys.cz
Vložil: jolana Kopřiva Myslivcová
Názory k aktivitě (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

zpět

Vývojové tabulky

Těhotenství

Dítě

Fotky podle věku

Poslední fotky z emailového průvodce rodičovstvím.

Naše milovaná ---ADELINKA-----ADELINKAFilípekEliška 3.8.2010Naše ADÉLKA ve školce:-)(ve fialovém tričku)FotbalistaFotbalistaTo jsem pěkná čarodějka .....ADÉLKA.......Naše princezna AdélkaADÉLKA A PEJSEK

Emailový průvodce rodičovstvím je zdarma pro všechny rodiče od početí do 6 let věku.

Přihlásit k odběru

(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.