19.7.2006 23:31:13 karol
jeste k tomu slavnemu PR
Mila Marie,
to co popisujes ty, je v podstate neeticke PR a proto ho ani jako PR nelze nazyvat.
Jinak za velkym mnozstvim clanku v novinach (a to predevsim v kulturnich sekcich) stoji nejake PR. Pokud by tomu tak nebylo, tak by novinari museli byt nadlidi, aby stihli kazdy den naplnit noviny tolika clanky. A to ze by obsahem kulturnich rubrik byly pouze recenze, jsem si opravdu nevsimla... Uz jen to, ze se novinari zucastni tiskove konference je v podstate PR konkretni organizace.
Co se tyce tohoto clanku, jedna se o otevrene pozvani, nevidim v tom zadnou zaludne skrytou reklamu. Krome toho nejdulezitejsim poselstvim neni jen pozvanka, ale inspirace pro dalsi maminky na MD. A to prece koresponduje s hlavnim tematem tohoto serveru. Takze fakt nechapu proc to tolik resis... Vlastne proc to toli resis ???????
Odpovědět