26.3.2008 9:40:43 fisperanda
Reklama
A jak jinak by se měl ten výrobek prodat? Jasně že musí vzbudit dojem, že je velice potřeba. Takle zkrátka funguje reklama. Bez Vanishe budeme chodit jako prasata s flekama, bez sýru Babybel nebudeme šťastná rodina, a to už ani nemluvím o jogurtu, který je s kusama čerstvýho ovoce, a zdraví budeme jedině když ho budeme jíst k snídani, k obědu a večeři. Bez Actimelu nám nebudou fungovat střeva a aviváž koupíme proto, že máme rádi svoje děti. To kdyby se zeptaly, proč je všechno tak hebké. Kdo nemá aviváž, nemá rád děti. Pro chvíle pohody koupíme kafe, jinak v pohodě nebudem ani náhodou. A jelikož je úterý den za dobrou snídani, posnídáme sušenky. :o)
Reklama je reklama. je jasný, že nikdo nebude prohlížet kolonie bakterií, který sou vidět pod UV lampou. Všechno se musí brát s rezervou.
Odpovědět