Re: Máte doma školáka lajdáka?
Lenko, pevný řád

Holka si od první třídy sama chtěla dělat úkoly i připravovat tašku, OK, v tom problém nebyl. Když začala nosit jednu poznámku za zapomíná za druhou, tak jsem taky "nastolila pevný řád", rozuměj, pečlivě jsem jí zkontrolovala připravené učení i úkolníček a přinutila jí do té tašky opravdu naskládat všechno, co je potřeba. Jenže - oni si učebnice, které doma nepotřebují, nechávají ve škole... takže občas nemívala úkol, ptž si domů nepřinesla pracovní sešit. A i když jsem jí přinutila vložit si do tašky chybějící lepidlo a nůžky, tak mi stejně za dva přinesla poznámku, že je stále ještě nemá... nepřendala si je do kufříku, ptž zapomněla, že je má v aktovce... ne, teď už si je přendat nemůže, ptž neví, kde je má...

Loni jsem sháněla knížku, kterou knihovně ztratila. Ztratila taky legitku, takže jsme museli zařizovat novou. Sotva jsem knížku sehnala a legitku si holka zařídila (v tom jsem jí tedy nechala se vymáchat, sama musela přiznat ztrátu knížky i legitky a zjistit si podstatné, hodně se jí to nelíbilo), tak jsem na třídní schůzce zjistila, že legitku má ve třídě mezi učením... a knížka tam je taky, učitelka se sháněla, čí je a ptž se nikdo nepřihlásil, dala bokem na parapet mezi další nálezy... Že se má holka podívat ve třídě a třeba se i zeptat učitelky, to měla přikázáno (oni do knihovny chodí i se třídou, takže knížky i legitky si holt musí nosit i do školy) a tvrdila mi, že ve třídě všechno prohledala a nikde nic není

To je tisíc a jedna drobnost, stále stejné, stále dokola a já nevím, jaký ještě nastolit pevnější řád

Odpovědět