4.12.2009 14:47:19 Modřinka
14ti denní lhůta na vrácení platí i u zakázky?
Dostala jsem se do komplikované situace. Poslala jsem poptávku (nikoli objednávku) na ušití ubrusu do internetového obchodu. Tři týdny se nikdo neozval, ubrus jsem proto poptala a posléze objednala jinde. Dnes mi přišla dobírka- ubrus. Zaradovala jsem se, že jsou tak rychlí, ovšem když jsem balíček otevřela, zjistila jsem, že je to ten před třemi týdny poptávaný. Navíc je obroubený jinou barvou než jsem žádala a o tři cm užší. Chci ho vrátit. Dotaz zní: Mám právo ho vrátit bez udání důvodu do 14 dnů, nebo to u zakázek neplatí a musím jít cestou reklamace? V obchodních podmínkách o tom nic nemají.(Krom toho nemám uložený text té poptávky, protože jsem ji posílala komunikačním okénkem na webových stránkách a pokud nebudou ochotni spolupracovat, těžko dokážu, že formulace zněla "Poptávám")
Odpovědět