žasnu dámy.
Já mám tříletýho syna, který se zabavuje téměř neustále sám.
Ráno vstaneme, následuje oblékání, wc, koupelna, snídaně, pak pouštím pohádku a jdu umýt nádobí po snídani. Až od pohádky odejde, tak ji vypínám a poradím mu s čím si hrát, začnu si s ním hrát..jen ho tak jaksi motivuji a dál si zase hraje sám. Pak jdeme s ešusem ven -pro obídek, obědváme a po obědě má chvilku odpočinek (ale spát už nechodí,jen poklidná činnost a chvíli klid, já jsem na pc) a odpoledne většinou jsme venku nebo si hraje, svačina ..já jsem na počítači ...ono to uteče.
Ale že bych si s ním nějak extrémně vyhrála, to se říct nedá
, nicméně není vidět, že by byl nějaký zaostalý. Rád listuje knížkama, sleduje pohádky, staví lego, autodráhu, jezdí s vláčkem, hází s míčem....
Jediná taková činnost která mě napadá, při které se mu intenzivněji věnuji je malování a vyplňování grafomotorických listů pro předškoláčky, které mu stahuji a tisknu z internetu.
Hrozně ho baví něco spojovat, obtahovat a trochu zapojit mozek a přemýšlet.
Teď se učíme rozlišovat ovoce od zeleniny, lesní zvířátka od domácích, roční období apod.
Ale co tady čtu, jak si s dětma vyhrajete, tak se až pěkně stydim
Já si s ním opravdu moc nehraju. Tak asi začnu víc na tom makat.