Prosazení vlastního návrhu v kolektivu dětí
Mám syna, 4,5 roku. Poslední 3 dny se kroutí, že má jít do školky. Povídáním jsem zjistila, že ve školce dětem pouštějí Pata a Mata a on tu pohádku nesnáší. Prý ji chtějí ostatní děti. Takže jsem mu vysvětlila, že pokud tu pohádku ostatní děti chtějí tak jim jí samozřejmě paní učitelky pustí a on že se na ní nemusí dívat a může si hrát. Jenže on je smutný, že by se rád díval na jiné pohádky a ty paní učitelky pouští málo. Chtěla bych mu pomoct a napadá mě:
1. promluvit s učitelkami, jenže já zase oceňuju, že dávají dětem vybrat jakou pohádku chtějí a taky on individuální přístup má ve skupině své meze
2. Možná to vypadá tak, že děti co se umí prosadit volají, že chtějí tuhle pohádku a ostatní co to neumí mlčí - tak si zrovna představuju syna, je introvertní......
Takže jak byste řešili? Jak zlepšit synovu schopnost prosazení vlastního návrhu ve skupině? Já jsem taky introvert takže to moc neumím, navíc sklouzávám do poučování a vysvětlování a je to dlouhé
.
Mimochodem ještě navíc já Pata a Mata úplně nenávidím
Odpovědět