4.3.2011 21:17:42 kdoto
Re: Navýšení ceny u zboží z Tchiba
Mám podobnou zkušenost-měla jsem 2 slevové kupóny s různou hodnotou-první průšvih byl že nešly dát oba do jedné objednávky,takže dvě objednávky a 2 poštovné.Poznámka k objednávce dát nejde,na email neodpověděli dodnes a telefon mi nikdo nebral,samozřejmě kromě automatické spojovatelky takže kredit to vzalo a hned se to s obsazovacím tónem ukončilo
.Objednávala jsem 31.1.Byly to 3 věci ve dvou objednávkách-přišel první balíček z první objednávky,doplatek co měl být dopravce nechtěl,přišel druhý email že zásilka bude rozdělená na 2 balíčky,první balíček přišel,opět doplatek nechtěl,ale přišel třetí balíček a místo doplatku za všechny dohromady což mělo být 195 Kč najednou na balíčku přes 500 Kč,takže jsem to odmítla převzít-dopravce se se mnou vztekle hádal že to vzít mám a peníze mu dát,že mi to pak Tchibo vrátí,ovšem já na pohádky nevěřím,zvlášť když jsem viděla nekomunikaci Tchiba se zákazníkem,takže jsem mu řekla že buď mi ten balíček nechá za 195 Kč nebo ať si ho odveze.Poté se mi podařilo dovolat na Tchibo,paní teda ochotně dohledala podrobnosti a řekla že jsem to měla převzít,ale když už teda ne tak, že pokud výrobek chci mám si udělat novou objednávku a oni mi už to přepočtou správně.A peníze mi vrátí na klientský účet.Pravda je že tento týden se konečně peníze na zákaznickém účtu objevili takže je můžu použít na novou objednávku.
Odpovědět