když už jsem se dostala do této diskuze ráda bych se podělila o výbornou zkušenost s reklamací
bude to sice román, ale s dobrým koncem...
V září 2009 jsem si přes babyportal.cz objednala Römer safefix plus - sedačka dorazila na faktuře dodavatel Partspoint (sklad dovozce) a uvedeno, že jsem zákazník babyportálu
V srpnu 2010 necelý rok po zakoupení Römer safefix plus se nám rozbila ta výsuvná noha - tím úchytem jak se vysunuje se má otočit a na pérko se to vrací (nebo jak to popsat) a nám asi vypadlo to pérko, používat to šlo, ale muselo se to vracet ručně...
Našla jsem si tedy stránky e-shopu, kde jsme jí kupovali, slibovali záruku mobility po dobu záruční opravy.... tam jsem se dozvěděla, že stránky už provozuje někdo jiný a ať je kontaktuju e-mailem, že to předají původnímu provozovateli a na odpověď ať vydržím, že mají 14 dní dovolenou....
Zkusila jsem tedy kontaktovat přímo Partspoint, který byl na faktuře uvedený jako dovozce a jestli by to nešlo řešit s nima...šlo, dostala jsem kontakt na pána, který má na starosti reklamace ... "není problém, reklamaci vyřešíme, co máte za typ? zítra vám pošlu náhradní sedačku a vy mi tu vaší pošlete tou samou zásilkou k reklamaci.... až to bude opravené, tak to stejnou cestou vyměníme, nemám tu bohužel ten samý potah, tak vám pošlu základní Harry, tak si kdyžtak sundejte ten svůj potah. Počítejte s tím, že se to posílá výrobci, tak to bude možná trvat 2-3 měsíce, po celou dobu budete mít k dispozici náhradní sedačku stejného typu."
na moje námitky, že potřebuju, aby ale tu náhradní dodali až za 2 dny, protože u sebe nemám fakturu, že jsem mimo Prahu a fakturu přiveze až přítel za 2 dny mi řekl, že fakturu nepotřebuje, že důležité je pro něj zboží a že pokud ho mám, tak že mi věří, že jsem ho získala legální cestou (po celou dobu reklamace jsem fakturu nepotřebovala)
Čekala jsem, že přijede náhradní sedačka, nějaká půjčovací, tak jsem byla rozhodnutá si přendat potah... Druhý den přijelo PPL a dovezlo náhradní sedačku - koukala jsem jak blázen - náhradní sedačka byla fungl nová, jen s potahem Harry oproti naší Ellen - tak jsem potah nechala být.... přes půjčenou natáhla letní, abych jim ho nezničila a bylo...
pak mě kontaktovali asi za 14 dní kde že je ta moje sedačka na reklamaci
jsem se divila "vy jí nemáte?".... no neměli, sedačka se našla na depu PPL v Benešově, za 2 dny mi volali, že už jí teda mají....
Tak jsme čekali...nikdo se neozvýal tak jsem začátkem roku usoudila, že když pán říkal 2-3 měsíce, tak že po 4 už to určitě bude vyřešené a že by mohl být problém, že na adrese na kterou mi vezli náhradní (na chalupu) nejsme a pražskou adresu neznají.... volala jsem tedy zase tomu pánovi - opět strašně ochotný a že už je to určitě vyřízené a že zjistí co a jak.... no zjistil - naše sedačka není k nalezení a že tedy ať si necháme tu náhradní a že potah Ellen z roku 2009 už ale bohužel nesežene a ať si tedy vybereme jakýkoliv jiný potah z kolekce 2010 nebo 2011 a že nám ho pošle...
Vybrali jsme 2010 Olivii (nejpodobnější té naší Ellen)....
Takže výsledek - po roce používání máme novou autosedačku, nový potah + nám zůstal ten původní Harry a to vše bez jediného prokázání nákupu sedačky...
a to jsem si ještě při mytí ulomila kousek toho polystyrenu - tak jsem to honem nafotila než budou odeslílat balík s potahem, tak mi poslali náhradní ten polystyren
fakt super přístup
moc ráda bych pána, co takhle profesionálně řešil
mojí reklamaci jmenovala, ale přeci jen nevím jestli by s tím souhlasil....