Vykašlala bych se na ni.
Mám podobnou zkušenost. Poslala jsem paní zimní bundu po dceři, bunda byla v super stavu, bez odřenin, dírek, fakt super stav. A ona mi odepsala,že bunda je špinavá a nedá se v ní prý ani vyjít ven jak by se styděla
Napsala jsem jí,že to není možné,že bundu jsem vyprala a žádné vady neměla. Ona trvala na tom,že bunda je ve stavu,že by se styděla ji dát dceři i na zahradu.
Byla jsem z toho úplně špatná. Tak jsem jí nabídla vrácení peněz. Bundu poslala zpátky. Na bundě jsem nenašla jedinou vadu! A pak mi došlo co mi mělo dojít po předchozích mailech - ona si nebyla jistá jak bude bunda její dceři pasovat - rozměrově, a zřejmě jí ji vyzkoušela a bunda jí nebyla dobře,tak si vymyslela,že je špinavá.
Moje blbost, hned jsem si do podmínek prodeje dala hlášku,že na podobné reklamace nebudu brát zřetel, stav věcí se snažím popsat max. do podrobna...
Pak se mi to stalo ještě jednou a to už jsem paní odmítla vrátit peníze,ta mi totiž po ukončené aukci kdy vydražila set tří věcí za 99 Kč! psala,že si teda myslela,že budou hezčí. No pardon, sukně byla skoro nenošená, tričko s nažehleným obrázkem bylo v super stavu, obrázek se neloupal, žmolky nemělo ani flek a mikina měla jedinou vadu - tři upadené flitry na které jsem upozorňovala v popisu - jinak byly věci v 100% stavu, protože je dcera dostala malé a tak je nestihla ani pořádně oblíct.
Paní jsem napsala,že jsem věci popsala do podrobna a jestli nenašla žádnou závažnou vadu,která by bránila nošení,že s ní nebudu žádnou reklamaci řešit. A ona se mi pak omluvila a napasala mi,že si po létech nákupů přes bazar utvořila vlastní systém na hodnocení věcí a podle toho systému prý tedy čekala lepší stav
Já jsem myslela,že se vyvalím smíchy. Paní si udělala systém
To mě fakt dostalo.
Vzhledem k tomu,že nejsem obchodník s ŽL tohle fakt řešit nehodlám. Věci popisuju s max. poctivostí a některý ženský hold by chtěli za 20 Kč novou věc,to ať si jedou nakoupit do Vietnamu...