23.2.2013 18:47:46 lenickasl
Re: Vyplnění dotazníku pro bakalářskou práci - pro učitelky MŠ
Proč? Nemyslím si, že jsem jí napsala něco zlého? Napsala jsem přeci, že si rady vyslechnu, ale jestli se jimi budu řídit je na mě a že při rozjetém dotazníku už nelze jen tak otázky přeformulovat. A to, že internetové prostředí je plné všelijakých podfukářů, to snad taky není nic přímo na ni. To, že s nynějším rozjetým formulářem, ke kterému už mám nějaká data, už nic moc neudělám, to nebylo nic proti ní, to bylo jen konstatování, nicméně nenapsala jsem, že o její rady nestojím, ba naopak. Myslím si, že když už si člověk zvolí téma jakékoliv práce, které ho alespon trochu baví, by měl být schopen o něm diskutovat a přijímat i kritiku. Ráda si ji vyslechnu. Takže pokud jsem tě nějak urazila, tak to tak rozhodně míněno nebylo - jak jsem psala výše, jen konstatování, že teď už je to tak trochu s křížkem po funuse, i když ne úplně, čím víc kritiky si zde vyslechnu, tím lépe se budu moci postavit kritice při obhajobě
Sama jsem strašně zvědavá, jaké výsledky bude výzkum mít, jelikož zvlášť ve velkých městech je občas problém do přeplněných školek umístit mladší dítě a tím pádem je přijato teprve až rok před nástupem do ZŠ. Ale kdo ví...není tedy přeplněnost školek odpovědná za to, že se dítě nestihne připravit na ZŠ tak kvalitně jako, kdyby mu bylo umožněno navštěvovat MŠ celé tři roky? Nebo...kdo ví...třeba výchova v rodině dokáže plně nahradit tyto ztráty a na dětech se to nijak neprojeví....no jsem zvědavá
I když pro vytvoření hypotéz jsem na toto téma rozmlouvala s ostatníma učitelkama MŠ a zdá se, že v některých oblastech děti z rodin opravdu trochu "zaostávají". Ale i tak budou mé výsledky asi pouze orientační, protože na zmapování situace v celé ČR by byl třeba opravdu o moc větší zkoumaný vzorek
Odpovědět