30.4.2013 19:01:48 xxxxxx2
Šmejdi
Asi jste si již všimli dokument "Šmejdi" o tzv. předváděcích akcích, kde se zejména seniorům manipulativně prodává předražené zboží.
Tady je zajímavý rozhovor s autorkou.:
Důkazy o tom, co se na předváděčkách děje, jste nasbírala na zhruba 15 akcích ve východních Čechách. Měla jste pro své skryté natáčení nějaký pracovní název?
Pracovní název byl "Pro tebe cokoli". Prodejci často používali věty: Uděláme pro vás všechno, uděláme cokoli. Název "Pro tebe cokoli" navíc obsahuje písmena jedné z těch největších firem, která to dělá. Pak se objevil Roman Vaněk a vymyslel název Šmejdi, který naprosto sedí. Šmejdi nejsou jen prodejci, šmejdem je i zboží, které předvádějí. Mohou to být i ti, kdo pronajímají sály, řidiči autobusů, kteří důchodce vozí, majitelé dopravních firem, ti, kdo vytvoří grafiku na pozvánku, tiskárny, které pozvánky vytisknou…
A šmejdi jsou vlastně i ti, kteří jezdí na předváděčky a nechovají se pak podle představ ziskuchtivých prodejců.
Naprosto souhlasím. Je to široký řetězec šmejdů.
Zdroj: http://finance.idnes.cz/rozhovor-silvie-dymakova-autorka-dokumentu-smejdi-fxw-/podnikani.aspx?c=A130426_154806_podnikani_sov
Tak co, také vaši příbuzní už mají doma nějaké hrnce apod? Moji bohužel ano, hrnce za 50 tisíc.
Odpovědět