Re: Reklama, kterou vidí jen děti
Princip je známý už dlouho, jsou dělané všechny ty měnivé obrázky, kdy člověk při různém naklonění vidí různé objekty nebo polohy objektů. Užití za tímto účelem mi přijde spíše jako zajímavé než cokoliv jiného, protože je jen otázkou času, kdy si toho skrytého nápisu všimne i někdo s vyšší výškou. Stačí, když si potřebuje zavázat tkaničku nebo mu něco upadne, při vstávání vzhlédne a všimne si změny v obrázku....Nevím, nakolik může být něco takového účinné, nakolik to může někomu pomoci, předpokládá to, že dítě už umí číst a přitom je dostatečně malé, takže cílovou skupinou jsou děti jen v malém věkovém rozpětí a navíc školní, které už podobné informace získávají i z jiných zdrojů, třeba z nástěnek ve škole, kde mají možnost si to přečíst a podle návodu se zachovat, aniž by byly pod dohledem.
Myslím, že k ovládání dětí bez možnosti rodičů to ovlivnit, jsou užívané jiné a o dost účinnější technologie a způsoby. Takže tohle mě nějak nechává v klidu, to "skytí" je snadno prohlédnutelné, než aby stálo za to ho využívat k něčemu "nekalému".
Odpovědět