Re: Společná domácí škola
Tragiko co máš proti klimakterickým ženám? My teď máme učitelku, která je ve věku 50 let a je to první která končeně moji dceru pochopila a neodhodila ji do kategorie "blbá a k ničemu", naopka jí její obrovské pedagogické zkušenosti pomohly k tomu, že do ní vidí a to i za situace, že obě mluví jinou mateřštinou. Moje máma učila 50 let a myslím, že nejlepší byla, když my jsme my odrostly a ona se tomu mohla plně věnovat. Začala učit na výběrové jazykovce ve velkém městě a měla výbornou pověst. Očekáváš od mládí pružnost? nové metody výuky? nebo proč je mladá učitelka o tolik lepší než stará? Já hlavně očekávám od učitelky nadhled a individuální přístup a vyrovnání se naprosto se svým vlastním životem, jen takový člověk může něco předávat dál.
K původní otázce, myslím, že taková škola postrádá právě tu svobodu, kterou domácí škola má. Učení násobilky cestou do muzea, kde vysvětlím historii a cestou zpátky a autě ještě procvičíme slovíčka. Vlastně ten stres držet dítě v lavici a v určitý čas vůbec neodpadne. Končí taky dost ten individuální přístup, dnes je dítě unavené, tak uděláme něco míň náročného, když tam dítě sedí za 8 měsíčně, tak to do něj budou hustit pod tlakem, aby rodiče neřekli, že za ty peníze nic neumí...
Odpovědět