Ahojky všem!
Irčo: ani nevíš jak mě tvá slova povzbudila
.
Já prostě jako matka vím, že na školu má a další rok hraní ve školce?
Nesmysl. On se potřebuje vzdělávat, aby šel kupředu.
Už víc odborníků řeklo, že on má myšlení 8-letého. A jít do školy pak ještě
o rok starší a to do první třídy? To fakt ne... Ona ta poradne teda dala závěr: do školy v normálním termínu (ne odklad), ale musela říct mi k té řeči.. to a to.
Řeč: ano, makám na tom od 4 a půl let. To jsem i brečela, protože než to vysoukal... Mluvil moc...obr slovní zásoba, ale řečidla to nezvládala.
Teď už to dokáže nějak vše říc, ale ta výslovnost.. Na té ale pracujeme s tou logo a doma. Věřím, že je hafo času a že to prostě bude tak-jak řekla.
Nebude mu to bránit ve vzdělávání-tak ho to naučíme.
K té tužce.. Zrovna to včera řešila maminka s učitelkou a učitelka jí řekla.
Buďte klidná...naše děti jednou stejně budou vše psát na PC.
M. má jemnou motoriku prý výbornou. Tužku ve 3 už držel jako dospělák..
A T. ve 3 a půl? Drží to jako prase kost.
Po upozornění ji chytí lip, ale vidím, že je to stejně nějak špatně a nedokážu
mu to nějak upravit...
M. jsem to nějak ani neučila. On to prostě nějak pochopil sám...
A k tomu pohybu. Přesně.. On když se M. učil chodit. To bylo pádů.
Prostě takové nemehlo od prvních krůčků.
Tomášek na to šel úplně jinak. Bylo vidět-jaký je to strašný rozdíl.
A je prostě T. úplně jiný pohybově než M.
U M. mám vždy pocit, když utíká, že snad spadne. U Tomáška jsme klidná. Prostě běhá jinak..
Slovo-zakopne o vlastní nohu-to je přesné..
Dnes jsem ho zkoušela jak skáče M. po jedné noze.. Po pravé mi doskáče daleko.
Po levé je to horší.. To prostě plynulé není a tu rovnováhu fakt dokonale neudrží.
Přeskakuje čáru po jedné noze i snožmo dopředu i dozadu-dobře.
Ve školce mi řekla učitelka, že když děti začnou padat, tak M. je první.
Takže to mě fakt došlo, že něco není o.k. a hned jsem hledala nějaké to cvičení.
M. jsem to podala tak, že v pondělí bude mít dvoje. Ráno se školkou a odpoledne to co jsem mu zařídila a že to bude skvělé. Že bude líp držet rovnováhu-když do něj někdo vrazí a jen tak pak nespadne, že se mu bude líp běhat, atd. atd. Podala jsem to tak, že se těší!!
Tak věřím, že to nějak zlepšíme, ale vím, že to opravdu nikdy atlet nebude
.
Přesně jak píšeš-nemá to od přírody. I učitelka řekla-jen to vylepšit. On je vědátor a né sportovec
Já si sama pamatuji, že když se skákalo přes kozu, tak jsem na ní zůstala sedět
.
A když se dělal kotrmelec-tak jsem dostala na krk ze sádry takový ten límec a od té doby jsem kotrmelce už nemusela dělat.
A k té logo.
Jo... tak vaše logo funguje asi stejně.. Také nám to fotí.. Lepí nám to do sešitu.
A razítkuje..Máme na jedné stránce: Č..tam razítko kočky a má dělat či či či, pak razítko Š- mašinky-šššš, Ž- letadla: bžžžž.
Na další stránce máme cvrčka-C, hada-sss, Z-včely nebo mouchy-bzzzzz.. Tam jsme nyní skončili.. Ona říkala, že z toho se pak pokračuje na tu výslovnost. Tak uvidíme.
Dala nám tam ale ještě stránku na to L. Obrázky: to je lampa, to je lano, to je lev.. No.. Mně se ale zdá je L perfektní.. Vždy bylo. Už jako malý říkal, že che na nočník: já chci LULU...
Ale ona má lepší uši a tak ví-proč mu to dává
Tak uvidíme.. Další logo máme 11.2. Věřím, že to nějak stihneme...