26.4.2014 14:49:23 Viola
Jaká jsou práva ochranky a zákazníka v obchodě?
Dnes se mi stalo, že jsem kupovala oblečení v Tescu, normálně zaplatila, odešla od pokladny a u východu mi nákup zapískal. Nevěděla jsem jestli něco píská přímo mně, nevěnovala tomu pozornost a v klidu odešla. Na parkovišti hned u vchodu na mě naběhla ochranka, vyžadovali zkontrolovat nákup, pak se v oblečení našel nějaký neodlepený pískající čip. Vzhledem k tomu,že to nebylo poprvé, kdy mi ne mojí vinou pískal nákup a ochranka mi takhle veřejně dělá ostudu a chová se jako že jsem zloděj, tak mě popadla zlost. Ochranku jsem velice ostře seřvala, ať si laskavě v krámě udělaj pořádek, že tohle je jejich ostuda, tak ať tím neobtěžujou zákazníky. Ochranka, místo aby se omluvila, tak přiblble blekotala, že jenom upozorňujou - čímž mě vytočili ještě víc, takže jsem odešla. (Asi jsem jim měla říct, ať si v tom případě upozorňujou svoje pokladní a ne zákazníky, ale to mě napadlo až zpětně.)
Já už toho mám plné zuby, aby mi nákupy pískaly a ochranka mě veřejně zastavovala, případně rovnou šacovala. Co v takové situaci děláte vy?
Jaká jsou práva ochranky a zákazníka?
Odpovědět