22.4.2015 23:03:29 Shira
Re: 5 a půl let a neumí rozklad slov
Klídek, mládě neznalo jediné písmenko, když šlo do školy, ba ani ho písmena vůbec nezajímala. O tom které je první či poslední neměl tucha, o nějakém rozkladu slova na písmena už vůbec ne. Během prvních pár dnů či týdnů tohle všechno vpohodě pobral a šlo mu to výborně,naopak děti, které už uměly plynule číst před nástupem do školy měly s tímto často problémy. Tito "géniové", jak už tu bylo zníněno, velmi rychle zapadli a dnes zdaleka nepatří v češtině k těm dobrým, naopak mládě patří k těm nejlepším. Jinak znám človíčka, který při nástupu do školy trojitě odmocňoval, o rok později už logaritmuje, řeší chemické rovnice atd., ovšem v první třídě se neuměl pořádně snad ani sám vysmrkat, vyjadřování a chování na úrovni podstaně mladšího dítěte a jednání s ostaními...děs, běs...agresivita a samé problémy. Holt lidi i děti jsou různí, vyvíjejí se, netřeba porovnávat před začátkem školy a stresovat se, o co víc toho umějí ostatní...není všechno tak, jak se na první pohled zdá a během školní docházky se vše teprve vyvine.Na úplném začátku první třídy jsem měla pocit, že je tam většina třídy geniální a že tam naše mládě vůbec nepatří,doma jsem na něj-chuděru malého- ječela, že do školy nepatří a měl zůstat ještě ve školce... dnes o rok později mám pocit přesně opačný...valná část třídy je opravdu hodně zabrzděná, pomalá, hloupá a jen několik kluků včetně našeho a cca 2 holčičky tam jsou normální, chytré...tyto děti by potřebovaly jet rychlejším tempem a měly by na víc, nicméně zbytek třídy je zralý do zvláštní školy a těch pár šikovných jenom brzdí...
Odpovědět