5.9.2015 20:55:40 vrrtak
Re: Kdo a jak může diagnostikovat ADHD ?
všude je ho plno,vykřikuje,vše musí okecat,skáče druhému do řeči,každého kontroluje a poučuje,na vše si musí sáhnout,i přes to že ví že se něco nedělá-pokušení v té chvíli je větší a přehluší rozum a udělá to a pak se teda bojí trestu a zapírá že on za to nemůže.V kreslení a tvoření je pomalý (řekla bych že u toho kontroluje ostatní a pak nestíhá-doma v tomhle zas tak pomalý není),v psaní dělá chyby -vynechá nebo přidá písmeno,nebo něco napíše zrcadlově,při opakované kontrole je umí najít,ale jinak je schopný přehlédnout-čárky a tečky vynechává poměrně často.V komunikaci s ostatními dětmi má celkem problémy-má tendenci je řídit a poučovat a oni to pochopitelně nechtějí,celkem dost přitahuje průšvihy-např.točí si s klíči (i když ví že nesmí,ale to dělají snad skoro všechny děti ve škole-co vidím) a trefí spolužáka do hlavy,sám měl úraz hned první měsíc ve škole kdy se přerazil o lavici,jinak je běžně samá modřina
Třeba tento popis na něj 100% sedí-Impulzivita
Impulzivita u dětí s ADHD znamená, že spoustu věcí dělají ve chvíli, kdy je to právě napadne, bez ohledu na okolnosti, nejdříve něco udělají a pak teprve přemýšlí. Obtížně se ovládají, všechno chtějí mít a dělat hned, reagují zbrkle, skáčou do hovoru dětem i dospělým. Během vyučování překřikují ostatní, vyrušují bez přihlášení, nerespektují, že je učitel nevyvolal. Těžce nesou různá omezení, příkazy a řády, hůře se podrobují autoritám a disciplíně. Nesnáší čekat, až na ně přijde řada, předbíhají ve frontě ve školní jídelně. Pouštějí se zbrkle do nebezpečných aktivit, nepočkají na vysvětlení učitele, tak jim hrozí například v hodinách tělocviku nebo během přestávek nebezpečí úrazu.
Odpovědět