21.2.2016 17:05:41 Diva.Bara
Re: 3.třída ZŠ - angličtinářka po měsíčním ? kurzu
fed, u vás je to hodně i o tom, že nemáš děti v běžné základce, předpokládám, že ve vaší škole nebudou děti běžného spektra inteligence, které se nacházejí v běžné zš (takže i vč dětí intelektově na hranici lmd). já v mé škole neustále bojuju s tím, že mám vysoké nároky, a známkuju celkem přísně, ale prostě třeťák, který na konci 3.tř, přičemž na jiné škole měl aj povinně i ve 2.tř takže by měl mít vlastně náskok, neumí polovinu barev a nezopakuje slovo, umí polovinu čísel do 10 (a ostatní děti umějí do 100), jedničku ani dvojku nedostane. měla jsem na toto hospitaci a jsem ráda, že sama ředitelka viděla, že není dobře snižovat nároky na úkor těch šikovných dětí. jenže co mám tedy dělat s dítětem, které nezvládne ani to mírné tempo, tam se výuka musí ať chci nebo nechci alespoň částečně přizpůsobit. moc by se mi líbily učebnice kids box, ale i kolegové chtějí spíš mírnou úroveň na 1.st, aby všechny děti zvládly základ. jsem sama na 18 dětí, nemám moc jak je diferenciovat, i když bych samozřejmě věděla jak pracovat jak s těmi dobrými tak s těmi pomalými, ale to bych se musela rozčtvrtit. když do toho přidáš dítě s psychiatrickou diagnozou, které jakmile se naštve, zaleze pod lavici a nadá ti v lepším případě do krav, takže děláš vše pro to, aby se nenaštvala, což není snadné, když většinou nic nemá, ani sešit, ani učebnici, úkol přineslo od září 1x, a je tímpádem neustále frustrované.
hodiny vedu jen v aj, výjimečně přeložím do čj právě když vidím, že to frustrované dítě jde do vrtule a Pepa, který je na hranici lmr, netuší, o co go.
Odpovědět