30.5.2016 12:53:29 Černá kronika
Káva v obchodním centru je známka toho, že se lidem daří dobře
Tentokrát vyloženě optimistické téma. Lidé už nejsou skeptický vůči finanční situaci a nebojí se dát si kávu v nákupním centru, zatímco dříve si koupili kafe v sámošce a uvařili si ho doma. Zároveň si ve větším pořizují i zbytné věci, jejichž nákup dříve buď úplně pomíjeli, nebo odkládali. Tak je to super, ne?! Hlavně přemýšlím, jak se asi nad tím faktem, že si Čech už nebojí dát kafe v nákupním centru, tváří při čtení článku např. Němec nebo Francouz.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/nakupni-horecka-v-ceskych-obchodnich-centrech-fok-/ekonomika.aspx?c=A160529_183047_ekonomika_map1
Odpovědět