Lorax: a nejstaršího máš ve které třídě, jestli se mohu zeptat? Protože tvrdit, že ty testy jsou jednoduché, bych asi opravdu netvrdila, u prvňáků, druháků možná (nevím,tehdy jsme byli pod jinou školou),ale čtvrťáci mají v testech samou teorii, pravidla, praktických cvičení třeba na doplňování minimum (mluvím o ostrých testech v polovině a na konci školního roku) Naivně jsem si kdysi myslela,že bude stačit,když syn bude psát gramaticky správně, že nemusí umět všechny poučky, že ty ho budu učit jen na to, na co nemá jazykový cit. Byla to chyba, teď to doháníme,protože musí umět zdůvodnit kde co, do toho ty jazykové pojmy,které mu nic neříkají....takže klasický školní dril, myslím,že většina domškoláckých matek mající dítě od 1.třídy takhle češtinu neučí. I když věřím,že pro nějaké chytré dítě to asi bude hračka, ale pro dítě s poruchou pozornosti, je vyplňování někdy čtyřstránkových testů z každého předmětu a ještě s otázkami opravdu dopodrobna fakt za trest. Jedinou výhodou je, že se tam nehraje o čas. (takže syn vyplňoval test do čj s občasnými záchvaty hysterie a velkými přestávkami tři dny...měl tehdy za 2, na čas se nikdo nedíval
Letos asi na nějaké vyplňování ostrých testů kašlem a uvidíme, o kolik se nám prodlouží přezkoušení.
Myslím,že delší už to být nemůže, protože na chodbě vždy čekají mraky přezkoušeníchtivých
dětí a jejich rodičů :) O tom, jaký je to přezkoušení stres asi pomlčím, ale zas, určitějak
u koho. Nejvíc stresují vždy rodiče :)
Jinak ještě co se týče těch přezkoušení, prý přímo v Březové jsou ta přezkoušení super, my byli
jen v Praze a Brně (na konec světa do Březové se nemáme jak dostat) a tam ty podmínky prostě
nejsou. Ale zas chápu, že Březová chtěla vyjít všem vstříct,což je super,ale musí se pak prostě
počítat s určitým diskomfortem.