Vynechávání písmen v druhé třídě
Omlouvám se, že to bude zmatené, potřebuju si hlavně utřídit myšlenky.
Před časem jsem řešila, že dcera (2. třída) vynechává písmenka. Řešila jsem to i s paní učitelkou. Požádala jsem jí o schůzku mailem, na který nereagovala, ale krátce po odeslání mailu proběhly třídní schůzky, na kterých manželovi sdělila, že dcera vynechává písmenka a nejde jí počítání s přechodem přes desítku. Potom jsem mluvila s paní učitelkou osobně s tím, že si myslí, že se to vynechávání zlepšuje (no částečně možná) a problém jsou hlavně ty počty, takže jsem tomu dala čas do konce listopadu.
Nevím, kde je problém, zda ve schopnostech, pozornosti nebo v nějakém problému s učením. Mně to úplně laicky přijde, že na poruchu učení je to málo, na běžný problém, který se sám spraví, moc.
Mně systém průběžného známkování také nevyhovuje, vyhovuje mi se v klidu učit a pak velký test, navíc oba s mužem jsme stresaři (při zkouškách)
Takže když to shrnu:
- podle paní učitelky máme víc trénovat, uč. je hodná, ale žádné rady se od ní asi nedočkám, spolupráce, pokud budu vědět co chci, té pak ano.
- sama vůbec nevím, jak s dcerou efektivně pracovat a nedokážu rozklíčovat, kde je problém
Chyby dělá hlavně v tom vynechávání, plete znamínka +- a třeba místo 50 píše 05)
Existuje nějaká rychlejší cesta (objednací lhůty), jak zjistit, kde je problém, než PPP (okres Mělník, Praha)? Nejde mi teď ani tak o nějaký výstup směrem ke škole, jako o zjištění problému a efektivní přístup k práci doma.
Díky moc
Odpovědět