Re: Tématické plány
Šuplíku, já jsem ti před tím neodpověděla (jsem se musela uklidnit, vše vyznívalo dost útočně v lepším případě pasivně agresivně

), tak jestli ještě nakoukneš:
- Připravuju se na situaci, že nevyjde přestup, což je asi čím dál reálnější
- do PPP jsme objednané, určitě tam dceřin problém vysvětlím
- paní učitelka podle mě odvykládá, dá příklady, oznámkuje a šmitec. Dcera potřebuje čas, aby to zažila. Já jí to samozřejmě klidně naučím, doma odčítá a sčítá do 100 i s přechodem přes desítky, jenže asi ne úplně jako ve škole a když má pak použít ten školní postup, tak jí ten jeden krůček jinak rozhodí, udělá to špatně, Kdybych měla deset vzorových příkladů, které jí mám naučit, tak jí to naučím, dáme si na to klid a čas, použijeme názornější pomůcky.
Ale jinak dík moc, budu to moc snáz vysvětlit paní učitelce, kde je problém, až s ní budu mluvit.
Odpovědět