18.7.2017 14:42:15 Pole levandulové
Re: nákupy přes internet
Kupuju pres net temer vsechno. Nemusim pak resit dopravu, u drazsich veci byva samozrejmost dodani zdarma a pokud potrebuju reklamovat, vetsinou se domlouvam primo s autorizovanym servisem a ne s prodejcem /napr. pracka, susicka/. Kdyz si nejsem uplne jista, jestli bude vyrobek vypadat tak, jak si predstavuju, zkusim si vyhledat nekde realne fotky /lidi se radi chlubi novymi vecmi a fotky vesi na net/ a ty mi reknou vic, nez reklamni fotky.
Vcera jsem se ted po dlouhe dobe nastvala u Electroworldu, kde jsem objednala sonicky kartacek na zuby s ruznyma doplnkama, davala jsem si pozor,aby vse bylo skladem a dnes kontroluju stav objednavky a ani se to nehnulo, ani to nezacali vyrizovat. Na jejich lince mi rekli, ze to skladem nemaji a zjistuji, kdy to vubec budou mit. Tak to mi nastvalo, beru to jako klamani zakaznika a objednavku jsem stornovala a koupila to jinde. Tam to bylo v pohode, ihned mi prislo potvrzeni a do kratke doby i oznameni od posty, ze balik prevzali a zitra doruci. Takze clovek se nekdy sekne i s vyberem eshopu u ktereho by to diky jeho velikosti necekal.
Nevyhodu kamennych obchodu spatruju i v tom, ze tam casto prodavaji levni a naprosto nekompetentni prodavaci, takze pokud od nich chci radu, tak o danem produktu behem kratke doby vim z internetu vic informaci, nez oni.Chapu, ze za mizerny plat nebudou nabizet vic, ale prijde mi to trpane. A je jedno, jestli se jedna o pracky, kavovary, televize nebo drahy robot, jeste nikdy se mi za x let nestalo, ze bych byla prijemne prekvapena dobrou informovanosti prodavacu.
Odpovědět