Re: Více školáků naráz :-)
Učila jsem látku 3. a 5. třídy (de fakto druháci, ale jsme dost napřed). Používám hodně pracovní sešity. Den předem si připravuji konkrétní práci na další den. Předměty jsme měli stejné, jen byla prvouka X vlastivěda + přírodověda. Výchovy měli chlapci společně i cca stejná témata.
Obvykle jsem u Čj a M zadala práci a dělila pozornost tam, kde bylo potřeba. De fakto se snažím využívat hodně samostatné práce, ony se tím děti naučí víc (i když chybují), než když se to dělá dokola dokolečka společně. Máme dlouhý stůl (přes 2 metry), děti na jedné straně vedle sebe, naproti já a tak jsem se přemísťovala proti tomu, kdo to víc potřeboval. V přír. + vlast. to bylo horší, takže jsem vykládala jednu látku a zadala procvičení a šla vykládat pro druhou skupinu + zadala úkoly (většinou stránku z pracovního sešitu nebo tak). Jakmile jsem měla dovykládáno, zase jsem střídavě kontrolovala, jak na tom kdo je. Bylo to celkem náročné, ale dá se to. Teď mám jen třeťáky (dvojčata), ale učíme látku 4. třídy, je to znát, že je to takové klidnější. Časově jsme končívali mezi 12-13, ty pozdější konce ovšem byly výtvarky a pracovky.
Odpovědět