| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku V jedné porodnici…

[<<Předchozích 360] Příspěvky 361370 z 694 [Dalších 324 >>]
zuni
13.2.2009 14:44:52
kreditko, pokud by tam nesměly kočárky, dost možná by se takový obchod dost brzo octl přinejmenším v televizi. To je trochu "out" přístup, ne? Stejně jako neotevřít dveře od prázdného pokoje.

V takovém případě bych si ale udělala statistiku, kolik maminek s kočárky by tam potřebovalo nebo chtělo, a s tím bych šla za šéfem jako s návrhem, jak vyhovět jedné z klientských skupin a tím si získat dobrou pověst.
Anni&Annika
13.2.2009 14:44:48
Mono...ale vem si treba urad...ma uredni hodiny, kdy muzes prijdes...treba oddeleni, kdy mimo tyto hodiny jsou zamestnanci v terenu...a ja bych tam dorazila v neuredni dny a dozadovala se vyrizeni zadosti....ac na to mam uredni dny a par mesicu na vyrzeni.....ona prece do te porodnice mohla jit v urceny termin k prohlidce....stacilo jen zavolat a domluvit si termin...a ted uz mizim.....
Ivča
(IP adresa 85.71.215.106)
  • 
13.2.2009 14:41:38
Já jsem uznala, že nemocnice udělala chyby, ale chování autorky v nemocnici mi taky v některých případech nepřišlo vhodné (kdo se bojí vrchní apod.). Těm sestrám se za takové jednání neomluví nikdo.
kreditka
13.2.2009 14:40:40
Takže podle tebe autorka neudělala chybu v komikaci se sestrami?

Pokud by tvůj šéf vydal nařízení, že do jeho prodejny nesmí např. kočárky a ty tam v dobré víře kočárek nechala zajet těžko tě za to šéf pochválí...
zuni
13.2.2009 14:39:55
svede chybu? sestra přece chybu UDĚLALA, nevěnovala se klientce dostatečně. Nebylo potřeba nic svádět
zuni
13.2.2009 14:39:07
jasně že dotčená, mě by to taky štvalo, ale CHYBA JE PŘECE NA MNĚ, že jsem podala špatné informace!!!

Teď se vžij zase ty do role klienta, kterému "póvl prodavačka" sdělí špatné info - snad by ses nad neschopností prodavačky taky "zdravě rozčílila" ne???

Jinak, taky jsou u nás klienti, u kterých si řekneme "no je lepší, že byl nespokojen", ale to nám nedává právo dát jim to sežrat hned po "Dobrý den".
A kdo že nám to právo nedává? Vidina naší vlastní výplaty, případně vyhazovu

Grainne
13.2.2009 14:38:18
...vlastně - pomineme li autorku zcela, stalo se tu to, co je v našem zdravotnictví obvyklé, ti kteří chtějí svou práci dělat kvalitně, narážejí na neurvalost svých kolegů, kteří jim kazí reputaci.
V tomto případě se kritikou autorky nepřímo strefujete do těch odpovědných a kvalitních zdravotníků, což je v tomto případě primář oddělení a narušujete mu jeho práci zastáváním se neschopných, nebo chybujících podřízených.
Vskutku smysluplné.
Ivča
(IP adresa 85.71.215.106)
  • 
13.2.2009 14:36:59
Zajímavé, že ten, kdo se zastává autorky, nevidí jedinou chybu v jejím chování.
13.2.2009 14:36:38
Já myslela stěžovat si vedení nemocnici - ne hlavním aktérům. To je jasný, že dr. svede chybu na sestru a v lepším případě se za ní omluví... Sestra by to udělala obráceně... Svedla by to na dr. a omluvila se za něj.
Chyba byla na obou stranách, i v tom dr., přestože vyhověl pacientce.
Když to tak vezmeš, tak by to mohla být úplně chyba toho dr. - měl jí říct, že tohle má v kompetenci sestra a neplést se do toho... Když jí vrchní řekla, že ne, měla se domluvit na jindy.Ta vrchní jí to asi neříkala jen tak z nudy, určitě k tomu měla důvod...
Ale to už je zase na jinou diskuzi.
Ivča
(IP adresa 85.71.215.106)
  • 
13.2.2009 14:35:39
No pokud bych mluvila pravdu, tak bych se cítila dotčená.

Ale jinak - autorka chtěla otestovat ochotu - jak sama napsala. Nemocnice neuspěla (udělala hodně chyb! to zdůrazňuju!), ale autorka svoji ochotu dala najevo nejen jedovatými poznámkami, ale i nedůvěřivostí vrchní sestře. Podtrženo sečteno, já být zaměstnancem nemocnice, jsem ráda, že jsem o takovouhle rodičku přišli. Aby mi jako sestře nevěřila, co říkám a pak ještě házela jedárny, není o co stát.
Slušné chování musí být nejen na straně personálu, ale i klientů.
[<<Předchozích 360] Příspěvky 361370 z 694 [Dalších 324 >>]

(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.