| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku V jedné porodnici…

[<<Předchozích 390] Příspěvky 391400 z 694 [Dalších 294 >>]
zuzini
13.2.2009 14:17:41
Kreditko, kdybych se k nevrlému zákazníkovi chovala neochotně, tak by mi to dal šév náležitě sežrat a věz, že by mu bylo úplně u prdele zákazníkovo chování ke mně.
zuni
13.2.2009 14:17:00
zhruba jako v tvém příkladu já, křičíc "zboží není" a vedoucí sdělujíc "je".
A pokud by opravdu bylo, myslím že by se vedoucí obořil na mě a to dost prudce (proč jste nezjistila, jak to opravdu je, proč jste nevolala atd. atd.). A ne abe jako diskutující přiběhl ke klientovi, co si dovoluje obejít mě ~t~
Ivča
(IP adresa 85.71.215.106)
  • 
13.2.2009 14:16:51
To už je otázka kompetencí, ale to už bychom taky psali, co bylo napsáno. Prohlídku většinou nemají na starosti doktoři, tak proč nevěřila sestře? Doktor slíbil něco, co mu bylo jedno a podle mého za 5 minut ani o ničem nevěděl.
Ivča
(IP adresa 85.71.215.106)
  • 
13.2.2009 14:14:26
Pokud jsem pochopila článek, tak nejdřív se zeptala sestry, nikoliv doktora. A ve většině případů ta má o tomhle přehled.
13.2.2009 14:12:57
Kdyby jí lékař řekl, že to nejde, volala by ředitele nemocnice nebo rovnou na ministerstvo (dokud by se nedočkala kladné odpovědi)????
Ivča
(IP adresa 85.71.215.106)
  • 
13.2.2009 14:12:12
Ano, 2 týdny před porodem mohla mít skutečně plno. Co takhle řešit to dřív? Nemůže očekávat, že jindy nemůže, tudíž se všechno podřídí. V dnešní době, kdy jsou nutné registrace, je horizont 9 měsíců docela dlouhý a nechce se mi věřit, že by se nedomluvila na jindy předtím.
Beezi,V+J
13.2.2009 14:11:45
Tak abych to za sebe shrnula (bez ohledu na to, kdo byl komu nadřízený a podřízený a kdo koho mohl/nemohl zavolat atd.). Pokud jako těhotná jdu do porodnice na předporodní "kukandu", nejde mi pochopitelně jen o to vidět, v jaké barvě tam mají kachlíčky a jestli je u porodního sálu záchod, nebo je přes chodbu. Sice i to je důležité, ale pro mě osobně je tedy nesrovnatelně důležitější,jak ta porodnice ve vztahu ke svým klientkám funguje a jak se tam ke mně budou lékaři, sestry a další personál chovat.

A tyto parametry se bezpochyby velmi dobře projeví právě v momentě, kdy zkusím nějaký ten "nadstandardní" požadavek (ne, že by teda, dle mého, nahlédnutí do prázdného porodního sálu v momentě, kdy není na oddělení fofr, byla zas taková bojovka). Tam se pak velmi dobře ukazuje, jaká je v uvedeném zařízení ochota a schopnost vycházet přáním klientů vstříc.

Pokud bych s porodnicí udělala podobnou zkušenost, jako autorka (a to už počínaje tím prvním telefonátem s vrchní), měla bych celkem jasno. Do toho bych prostě nešla, a je jedno, jestli neúspěch byl v tu chvíli způsoben neochotou přítomného personálu, špatnou komunikací, strachem z autoritářské vrchní sestry nebo nesmyslně nastavenými směrnicemi oddělení.
13.2.2009 14:10:43
V tom je asi ten problém. On je rozdíl mezi uklízečkou a vrchní sestrou.
zuni
13.2.2009 14:10:39
a ne klient, že mě ztrapnil.
[<<Předchozích 390] Příspěvky 391400 z 694 [Dalších 294 >>]

(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.