| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku V jedné porodnici…

[<<Předchozích 400] Příspěvky 401410 z 694 [Dalších 284 >>]
zuni
13.2.2009 14:10:19
Ivčo, pokud řeknu že zboží není, a vedoucí řekne že je (a bude), tak jsem v průšvihu já.
Lassie66
13.2.2009 14:10:14
Ivčo, pokud mi vedoucí té prodejny do telefonu sdělí, že je zboží na skladě a prodavačka mi to pak popře, bude se stejně toho zboží dožadovat. Pokud mě tedy opravdu nepřesvědčí, že je vyprodáno...
13.2.2009 14:09:38
Lucie, to jste si z toho článku neomylně vybrala to úplně nejméně podstatné.~Rv
zuni
13.2.2009 14:08:45
věděly o tom sestry nejpozději ve chvíli, kdy maminka stála před nimi.

Nejsem tak dlouho součástí pracovního systému, v přímém konktaktu se zákazníky ještě kratší dobu, ale na tomto místě bych zavolala jmenovanému Dr a vzhledem k nařízení vrchní (a mé vlastní snaze o co nejlepší dojem na klientku) asi i jí. Pokud by něco nesedělo jednomu z nich (zřejmě by se vrchní po telefonátu od sestry zlobila na Dr) bu"d by si zavolali navzájem, nebo bych tlumočila stanovisko toho druhého po zavolání jemu.
Ivča
(IP adresa 85.71.215.106)
  • 
13.2.2009 14:08:14
Už jsem psala, pokud Ti v obchodě řeknou, že zboží je vyprodané, ale Ty si zavoláš vedoucího, jestli náhodou nemají dané zboží, jak asi na Tebe budou koukat? Jak by ses cítila v roli prodavačky? Trochu vlezlá, ne? Připomíná mi to úsloví - vyhoděj´ho dveřmi, přijde oknem.
Naposledy - jejich chování nebylo v nejlepším pořádku, ale tohle chování mi taky nepřijde jako zdvořilé.
kreditka
13.2.2009 14:06:08
Na sesterně ale seděl personál, který budoucí rodičku informoval o tom, že není kompetentní k tomu aby ji ukázal porodní pokoj...
13.2.2009 14:04:48
Přesedni si~y~
Proč by tam měla volat, když o tom nevěděla? jak má tušit, že dr. něco domluvil? Jasnovidecké předtuchy? ~t~
Bavíme se o vrchní sestře, ne o těch sestrách co byly na odd...
13.2.2009 14:04:40
Personál seděl na sesterně, nezaregistrovala jsem, že by zrovna momentálně byl plně vytížen péčí o rodičky...

Navíc budoucí rodička je pro ně jasný klient. To je, jako bys tvrdila, že když jse zákazník přijde do obchodu na něco podívat, tak se na něj vykašlu a věnovat se mu budu až u kasy...
zuni
13.2.2009 14:02:43
To je možný, ale udělat se to může ne??
zuni
13.2.2009 14:02:09
zavolat, zavolat, zavolat, zavolat, zavolat, zavolat, zavolat, zavolat, zavolat, zavolat, zavolat, zavolat, zavolat, zavolat, zavolat, zavolat
[<<Předchozích 400] Příspěvky 401410 z 694 [Dalších 284 >>]

(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.