| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku V jedné porodnici…

[<<Předchozích 430] Příspěvky 431440 z 694 [Dalších 254 >>]
zuni
13.2.2009 13:51:12
přesně tak. Jít ke dveřím a otevřít prázdný pokoj opravdu nikomu na životě neublíží. A pokud je tohle kritérium splněno, pak má být na řadě ochota.
kreditka
13.2.2009 13:50:29
Ty jsi to třeba riskla porušit předpisy, ale někdo si to neriskne, má třeba pedantského nadřízeného a nestojí o to, aby měl zkrácené prémie....
zuzini
13.2.2009 13:50:13
~;((

Kamarádce zas byla slíbena porodní stolička a při porodu ji řekli, "táák, už jste si na ni poseděla a teď šup na křeslo!" ~d~

13.2.2009 13:48:55
No aspoň v něčem se shodnem~j~
kreditka
13.2.2009 13:48:02
Tak nebylo by od věci slyšet i druhou stranu, ale pokud autorka nechce uvést porodnici, kde byla má na to nárok a netlačila bych ji do toho ~d~
Lassie66
13.2.2009 13:47:39
Kreditko, jo, udělala bych to. Zákaz jistě nezněl "Za žádnou cenu neukazovat porodní pokoj, výslovně to zakazuji". Během svých pár zdravotnických let jsem několikrát porušila stanovy oddělení, například tím, že jsem vpustila návštěvu po návštěvních hodinách. Pokud se někdo choval slušně, přijel například z daleka a žádal pouze o krátkou návštěvu(např. přinesl příbuznému pití či toaletní potřeby), pak jsem rozhodně nikomu život neznepříjemňovala. Proč by tedy vadilo, pokud bych někomu otevřela na 10 minut dveře od porodního pokoje?
Nejsme stroje, jsme lidé a pokud se nejedná o bezpečnost, pak věřím, že by se personál měl vždy být schopen s klientem dohodnout.
zuni
13.2.2009 13:47:16
to mi opravdu nesedí. Dr neoznámil souhlas někomu na sesterně.

Dobře, pak ale v přítomnosti maminky, která DR jmenovala, zvednu telefon a zeptám se ho co a jak.

Zvláštní, pořád tu někdo píše, že lékař a vrchní si nejsou nadřízení nebo podřízení, a najednou by ale neměl Dr dostat od vrchní upozornění, že to tak nejde, jak to domluvil on
13.2.2009 13:47:12
Proč by Kateřina nemohla mít pocit že je problém všechno? Je na tom něco zlého? Každý má na své pocity nárok. Necpala se tam přes tlak, nejdříve se ujistila u zástupce primáře.
U nás v práci máme směrnice. A jako prioritu máme nastavenu spokojenost zákazníka. Proto je i směrnice jak postupovat ve chvíli, kdy se objeví neobvyklý požadavek- postup je takový, že informujeme příslušného nadřízeného, který se snaží se zákanzíkem dohodnout. Cítí-li zákazník potřebu pohovořit s vyšší úrovní vedení, je mu vyhověno. Záakzníci nás živí, podle toho se k nim chováme.
Eva
(IP adresa 89.102.16.61)
  • 
13.2.2009 13:47:11
Měli jsme to tak naplánované, že budu doma do posledního okamžiku a pak se teprve pojede. Vzhlede ke zkušenostem s prohlídkami v poslední měsíci v nemocnici (pokaždé jiný doktor, pokaždé jiné informace, nucení do vyvolávání porodu už před termínem - bez důvodu atd.), jsem naznala, že by mi zdravotníci a prostředí nemocnice porod zastavilo. Takhle krásně všechno běželo od samého počátku a v porodnici jsem jen třikrát zatlačila a kluk byl na světě:-) Domarodkám fandím, ale sama nevím, jestli bych do toho šla. to je na delší lokte...
kreditka
13.2.2009 13:46:17
Pro mě za mě si pitvej co chceš máš na to nárok stejně jako já
[<<Předchozích 430] Příspěvky 431440 z 694 [Dalších 254 >>]

(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.