| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Studium při dětech

Začala jsem teď studovat druhý ročník techniky.Sama mám také humanitní větev gymnázia a poté nedokončenou VOŠ dopravní. studuji ekonomiku na technické VŠ hlavně proto, že ač jsem to v mé práci nepotřebovala, tak jsem doufala, že se něco nového dozvím a v práci mi to ulehčí dohánění vědomostí.zatím polovina předmětů je pro mě z půlky opakování, ale i tak je to při jednom dítěti a s jednou hlídací babičkou docela záhul. Okolo zkoušek nemám čas na nic jiného ( pokud mluvím o svém volném čase - tudíž je NULA ). Synovi se maximálně věnuji, učím se vždy až večer nebo když spí, případně o víkendu, když ho taťka vezme ven nebo k rodině na návštěvu. Nemám špatné svědomí, že by mým studiem syn trpěl. Přes týden chodíme do různých kroužků, plavat, cvičit, ven,...akorát okolo zkoušek jsem na tom stejně jako už tady některá maminka psala. Je trošku fuška zajistit uklizenou, vyžehlenou a naleštěnou domácnost. Trochu jsem si pomohla, že některé dny si beru obědy z vedlejší školky..uff, to je úleva. Ale jinak...jsem dva toky doma a nechodit do školy, pracovala bych na částečný úvazek v mé práci, i proto, abych si cvičila hlavu a přišla mezi lidi. Určitě. fandím šem ostatním maminkám studentkám!!!|Držte se !

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: