Je to fakt šílený – to jsi mi připomněla, jak mi tuhle kartičku opakovaně posílali z GE money. Tak jsem ji vždycky s gustem rozstříhala a vyhodila do koše. Pak nějaký další dopis, jako že „ještě nečerpám“. A dalších několik obálek. A potom obchodní zástupce telefonicky – tak jsem mu řekla, že ty jeho kartičky jsou rozstříhaný v popelnici a ať šetří papírem. Pak to nějak utichlo.
Nedávno jsem rušila zasílání katalogů Quelle. Už jsem tam 3 x telefonovala, 2 x e-mailovala a pořád mi to chodí!
Pojišťováci mě bombardovali jednu dobu šíleně, ale odolala jsem. Životní ani úrazové pojištění nemá v naší rodině nikdo. Máme povinné ručení na auto a pojištěnou mírně ještě jednu nemovitost z nějakých konkrétních důvodů. Jinak NIC. Jakmile se ozve pojišťovák, beru to útokem – „nemám, nechci a nikdy chtít nebudu – šetřete si peníze za mobil“
Totéž dělám v obchoďáku – než stačej říct dvě slova, už jedu: „nemám zájem nemám zájem nemám zájem“.
Minule kadeřnice do mě hučela, že abych si od nich koupila kondicionér a když ne kondicionér, tak prý lesk. Pak mi začala tvrdit, jaký mám hrozný vlasy a že prý ta jejich maska mi pomůže. Já na to, že mám ale barvený vlasy. Ona že to funguje přes patero barvení!!!! (Nezapomněla mi taky vykecat, že jsou placený procentem z prodeje..
)
Ale musím přiznat, že na děti jsem se taky trochu nachytat nechala – v 1. roce samé bio, mléko nejdražší, nadstandardní kosmetiku, léky a očkování. To je moje slabé místo