Přikládám se k názoru,že pokud je dítě vnímavé,mluví i mateřským jazykem dobře,to znamená,že nemá logopedické problémy,tak asi je jedno,kdy to dítě se učí mluvit cizímu jazyku.Nejspíš mu to dělat problémy nebude.Ale protože jsou tu i děti,která tak bystré nejsou a sami mají problémy říct slovo česky,tak si nemyslím že je to dobré.Je to na individůálním přístupu dětí.Každé je jiné.V tom případě se ty děti,které nejsou,tak nadané pro učení odstrkují.To,že se cizímu jazyku děti učí až od 4 třídy,je podle mě dobře.Protože v té době už dítě má za sebou nějakou dobu školy a může si pomoc sam i při učení.Navíc pokud je na škole možnost kroužku,tak proč ne,ale potom by se měly děti dělit do skupin.Může to jak už bylo psáno,véct k tomu,že se děti nudí a strácí čas tím,že se učí vše znovu.,ale taky by se mělo brát na ohled na ty děti,kterým to tak nejde.Ta doba 3 nebo 4 třídy je podle mého názoru rozumná.jestli dítěti učení nepůjde už od 1třídy mu určitě pro jazyk nepomůže,a bude mu stačit až později,nenaučí se ho stejně,tak jako od té první třídy.Dostane se mu stejných informací,jenom ho budou zatěžovat o 2 nebo tři roky dřív.A ta to podstatné se už bude hůř soustředit,to myslím na zbytek přebmětů.Je to pro ně větší zátěž.
Předchozí