My se násobilku učili například tím, že jsem na papírky napsala všechny násobky které uměli a postupně jsem přidávala další a další, takhle jsem napsala i dělení (1x1,2x1,3x1......,1x2,2x2,3x2.......), takže tam byli i lehčí násobky, i složitější (z prvního pohledu dítěte). Pak jsem vzala dva velké kelímky od jogurtu, na jeden jsem napsala cedulku "hotové", na druhý "procvičit". Dcera věděla, že si z prvního kelímku sama vybere poslepu 10 lístečků, takže se nemohla vymlouvat na to, že jí dávám jenom ty složité a těžké příklady. Když zodpověděla všech 10 lístečků, nandala je do druhého kelímku a šla si třeba zase hrát. Za půl hodiny zase přišla, vybrala dalších 10 lístečků a zodpověděla je. Takhle jsme pokračovali celou dobu, dokud v prvním kelímku nějaké lístečky byli. Tím jsme každý den procvičili všechny násobky, které jsme uměli. Evka
Předchozí